perjantai 15. toukokuuta 2009

Elämää suuremmat kysymykset

Olen tätä aivotellut kauan ja soittanutkin vakuutusyhtiöön mutta ei se oon viideltä aamulla auki. Eli kun mulla on autossa hirvi, palo, varkausvakuutus niin jos sattuisi käymään sellainen homma että hirvi varastaisi mun auton ja polttaisi sen. Saisinko vakuutusyhtiöstä kolminkertaisen korvauksen?

Miksi soitan juhannuksena joka aamu äitille?

Miksi musta tuntuu oranssilta pimeessä?

Miksi jumalaa ei ole olemassa vaikka minä olen?

Miksi Toni Teen kung fu reenit alkaa kuudelta lauantai aamuna?

Miksi voitan aina lotossa unissani?

Nämä jos joku selvittää niin lähetän sille postissa mitalin ja ison pullon leijonaa.


OS

3 kommenttia:

  1. Haha,
    Olisko meidän ylenpalttinen ultimate fighting club aina kännissä jotenkin osasyyllinen tähän asiaan.

    Normaalisti vain kusen sohvalle ja meen siihen päälle kiltisti nukkumaan. :)

    VastaaPoista
  2. Ja lotossa voitat vaan unissas koska sä et urpo koskaan jätä sitä lotttolappua ärrälle.

    Nyt sitten pistät loton vetään ja surffikauppaa odotellessa...

    VastaaPoista
  3. Mitä hittoo onks tonin reenit oikeesti kuudelta aamulla?? nimm. urpo

    VastaaPoista