torstai 11. kesäkuuta 2009

Olavisaatana poliisin pakeille!!

Harmittomasta blogi kirjoittelusta ja vihtahousua viittaavasta nimestä on tullut hirveä haloo ns. uskovaisten ryhmien keskuudessa. Siis mitä vittua? mähän luen herätkää lehteä vaikka en oo tilaaja, mutta oon aktiivilukija. Eli menen huomenna poliisilaitokselle ja teen rikosilmoituksen kaikkia uskovaisia vastaan. Vaviskaa saatte kiinteet tuomiot. Mulle ei vittuilla. Mun yhen kaverin iskä on poliisi!!

Mietin tässä myös toista suunnitelmaa joka voisi olla vielä parempi. Vaihdan oikean minäni nimeksi Olavi Saatana ja menen opiskelemaan kanttoriksi. Miettikääpä sitä!! Sunnuntai jumalanpalveluksessa vois suut loksahtaa auki kun pastori kertois että kanttoristina tänään toimii Olavi Saatana. Ja jos mikään kirkko ei palkkaisi minua tekisin rikosilmoituksen syrjinnästä.

Olen nero..

OS

1 kommentti:

  1. Haha, ei vittu olis kova sana... Teidät vihkii tähän pyhän liittoon "Pastori Olavi Saatana" :D

    VastaaPoista