keskiviikko 1. heinäkuuta 2009

Lopulta kotona.

Juhannus oli ja meni.. Vittu että vituttaa.. Toi mun todellinen minä unohti mut sinne himokselle ja siellä oli niin paljon kiusattavaa ja kävelymatka oli pitkä, että hetki kesti ennenkuin pääsin takaisin sivistyksen pariin.

Muuten, Doom Unit voitti radiorockin jonku bändikisan ja tänään niitten uutta sinkkua aletaan luukuttaa rockilla. Eli kun lätty kauppoihin kilahtaa, niin kaikki kipinkapin se sieltä ostamaan.

No niin lopetetaan paskanjauhanta ja siirrytään maailmaa raastaviin ja vituttaviin asioihin.

Michael Jackson on kuallu.. No voi voi. Kaikki kuolee joskus ja jos käyttää 35000e/kk kipu/masennuslääkkeisiin niin se voi nopeuttaa exitusta. Mutta sitä en ymmärrä, että tyyppiä ei oo ees keretty haudata, niin kaikki ihmiset alkavat paljastella tyypin luurankoja.. Mä oon ainakin ymmärtänyt, että kuolleita pitäis muistella lämmöllä ja hyviä asioita, mutta ei. Nyt on hyvä jauhaa kaiken maailman paskaa, ku ei ukko oo enää itte vastaamassa. Naurettavaa meininkiä. Vaikka olavisaatanan oma mielipide koko transuhinttarista ei oo mikään kovin mairitteleva, silti jos joku mulle läheinen julkisuuden henkilö kuolisi, niin ei ainakaan ensimmäisenä tulis mieleen kertoo koko maailmalle, että mitä kaikkee paskaa se on tehnyt.. Vai tulisko? Varokaa kaikki "julkkis"kaverit! Heti kun kuolette, kerron hymylle ja seiskalle mitä kaikkee ootte tehnyt. Hmm.. Taidan soittaa heti molempiin lehtiin, koska ei niitä asioita kannata sinne kuolemaan asti odottaa ja voin unohtaa jotain. Ettekä te rakkaat ystävät siitä edes mitenkään kärsisi, koska olisitte jo iskän kaa makkaraa grillaamassa ja rokkimehua kippaamassa.. En tajuu. Vituttaa tollaset takahommat..

No popinkunkku on nyt kuitenki kuollut ja nyt se paska lentää seinille kaikkien suusta.
Niin ja sit jotku idiootit oli viä tappanu ittensä sen takia.. Ei mahdu mun sarvipäähän..
No eipä muuta ku kevyet mullat Michaelille. On se ne ansainnu.

ps. Parkkipirkot, poliisit, hyttyset, mäkäräiset ja kyynärsauvat on perseestä.

OS

1 kommentti:

  1. Luin kirjoituksesi ja nauroin kolme kertaa niin, että olin pissiä housuuni. Kiitos !!

    VastaaPoista